Avui, dimarts 8 d’abril, L’Institut d’Estudis Penedesencs ha fet pública la segona convocatòria dels Premis de Treballs de Recerca de Batxillerat.
Aquests segons premis de l’IEP consoliden el projecte iniciat l’any passat. Premis que tenen l’objectiu d’encoratjar el jovent dels centres educatius de secundària a fer recerca penedesenca.
La presentació s’ha fet al Fòrum Berger Balaguer de Vilafranca del Penedès, conduïda per Teresa Sadurní i Àngels Parés, membres de la junta, que han explicat els criteris dels premis i com cal concórrer-hi. Han acompanyat i participat en la presentació el sr. Joan Melero, president de PInnae, i el doctor Josep Panyella, fundador de Serveis Mèdics Penedès, que han mostrat el seu compromís vers aquesta convocatòria de l’IEP. També es compta amb la col·laboració de la Caixa d’Enginyers.
Recordar que el termini de presentació dels treballs acaba el 5 de maig i esperem que tinguin tan bona acollida com la que va tenir l’any passat.
Es poden consultar les bases en aquest enllaç: bases Premis Penedès 2025
Presentació dels Premis Penedès 2025
08 d'abril de 2025
Presentació del llibre "Del Penedès als camps d’extermini nazis" a Ribes
04 d'abril de 2025
L’Assemblea de l’Institut d’Estudis Penedesencs referma la voluntat de seguir sent la institució cultural de referència del Penedès.
23 de març de 2025
Presentació del llibre "Del Penedès als camps d'extermini nazis" a Cubelles i a Siges
20 de març de 2025