Diumenge 27 d’octubre
Avinyonet del Penedès i Subirats
Deu del matí
Visita Jaciment Font de la Canya
Visita al celler ART CAVA
Ens trobarem a les 10 del matí davant de l’Ajuntament d’Avinyonet, per anar a visitar el Jaciment protohistòric del Turó de la Font de la Canya, on s’han trobat els primers resultats arqueobotànics (llavors i fruits). La visita guiada anirà a càrrec de l’arqueoleg Daniel Lopez i Reyes.
Seguidament anirem a visitar el Celler Can Batlle – Artcava, Masia Can Batllé, d’Avinyonet del Penedès. És l’únic celler al món on pots elaborar el teu propi cava.
“Escapar de la rutina i buscar la inspiració per crear, combinant textures, imatges, sabors i olors que reflexen la teva personalitat.
És únic, és experiència, és vibrant, és creatiu, és la unió de lo tradicional i lo modern, és la lluita per un somni, és com tu.
El millor cava no és el que jo puc fer per tu, sinó el que tu et pots fer amb mi.”Projecte Artcava
En conveni amb l’ Ajuntament d’Avinyonet del Penedès
Per una millor organització de la visita, confirmeu la vostra assistència a la secretaria de l’IEP, al tel 93 892 19 79 , o per correu electrònicsecretaria@iepenedesencs.org